Balkong-pyssel

I dag var det skitväder, och då var man ju förstås missnöjd över det…

Köpte lite nya pelargoner till balkongen, penséerna har gjort sitt nu. Valde två olika rosa nyanser, väldigt snyggt, jag brukar ju annars oftast välja knallröda.

Omväxling förnöjer!

 

Köpte också fyra stycken jättestora knallgula bolltagetes, som jag ska sätta i en liten trälåda. Jag har ju alltid tyckt att det är tantvarning på tagetes förut… Jag = tant??

Så klart köpte jag ingen blomjord, för jag var så säker att jag hade kvar hemma, men tji fick jag. Får skaffa i morgon i stället.

Passade på att dammsuga lite på balkongen också, sen fortsatte jag även inomhus av bara farten. Tvättade badrumsmatta, duschdraperi och några dukar också. Röjde och dammtorkade det värsta. Skönt!

Så kan man också tillbringa en onsdagskväll med bara skit på TV!

Lämna en kommentar