Till mamma

Jag har shoppat lite till mig själv också, för julklappspengar jag redan fått…

Två överdelar och en kofta (som jag inte hittade någon bild på), allt från Kappahl:

Den typ ”gammelrosa/ljung”-färgade blusen trodde jag aldrig skulle passa mig vare sig i färg eller modell, men den var faktiskt helt OK på. Den blå med blommor bara ropade mitt namn där den hängde på galgen, och som tur var passade den också! Koftan var ljuvlig, stickad och mörkgrå i lite omlottmodell. Nu kom jag på att jag borde ha ett par mörkgrå byxor också…

En reaktion på ”Till mamma

Kommentera

